Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

February 27th, 2007 at 11:01 am

Sérvia prognostica que Cosova abrirá caminho á independência galega

A possível autorizaçom para a independência de Cosova criaria um “precedente” que facilitaria outros processos de secessom na Uniom Europeia, segundo opinou Vuk Draskovic, ministro sérvio de Exteriores. “Quando menos três” produciriam-se no Estado espanhol, opinou Draskovic em referência aos casos de Euskadi, Galiza e Catalunha.

O ministro sérvio fijo estas declarações durante umha conferência de prensa conjunta com o ministro de Exteriores espanhol, Miguel Ángel Moratinos. O político sérvio dixo que o seu país “sempre apoiará umha só Espanha, a actual” e pediu-lhe a Moratinos que o governo espanhol apoie “umha só Sérvia no quanto dumha fraccionada”.

Ao respeito, o ministro espanhol afirmou desconhecer “qual será o mapa final dos Balcáns” insistindo em que o mapa do Estado espanhol “é e será o actual”. O governo sérvio reagiu com beligerância em datas recentes á proposta da missom especial das Nações Unidas, que propuxo amplos poderes para Cosova, como primeiro chanço face a independência do país.

Tirado de Vieiros.

Por outra banda, no site de Telecinco falam de 3 estados, mas som Espanha, Catalunha e Euskadi.

-

Comments are closed.