Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

April 10th, 2007 at 9:58 am

Polícias Nacionais atracam moço independentista em Compostela

Ceivar denúncia mais um caso de abuso das F.S.E. na capital galega contra a mocidade  independentista. Desta volta o abuso de poder dá um salto qualitativo em relaçom aos episódios mais quotidianos a que os agentes das F.S.E. nos tenhem “acostumad@s”, já que nos atopamos perante um delito de roubo flagrante, cometido impunemente por polícias nacionais contra um moço.

Segundo o rapaz comunicou a Ceivar na manhá seguinte aos factos, 4 agentes “nacionais” o assaltárom em plena noite no parque de Belvís, aproveitando que é um lugar carente de testemunhas do delito a essas horas. Alumeando-o cumha lanterna no rosto violentamente, perguntárom-lhe o que fazia pola rua com mochila e procedêrom a cacheá-lo arbitrariamente, contra um muro do parque. Polos comentários que os agentes agressores lhe faziam, o moço percebe que o registo arbitrário e sem testemunhas é devido à sua conhecida militáncia política. Polos vistos, a actividade juvenil é acompanhada inexoravelmente por um seguimento policial exaustivo que chega a acabar, como vemos, em violações da segurança da cidadania por parte das forças da “segurança e da ordem pública”.

Segundo a denúncia tramitada em dias posteriores polo Organismo Anti-repressivo ao jovem atracado, os agentes ficárom-lhe com perto de 130 €, o telemóvel, as chaves da sua morada, umha agenda e mais diversas pertenças.

Mais informaçom: http://www.ceivar.org

-
1
  • promotingblogs.com
    3:15 pm on April 10th, 2007 1

    Polícias Nacionais atracam moço independentista em Compostela…

    Ceivar denúncia mais um caso de abuso das F.S.E. na capital galega contra a mocidade independentista. Desta volta o abuso de poder dá um salto qualitativo em relaçom aos episódios mais quotidianos a que os agentes das F.S.E. nos tenhem “acostuma…