Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

June 21st, 2007 at 9:34 am

Incidente Hacker na TV checa

mushroom_smallO domingo de manhã emitiu-se na TV checa imagens dum cogumelo típico de umha explosom nuclear. Foi durante o programa Panorama mostrado na TV checa no canal CT2 (que pode ser visto aqui).
Umha guerra nuclear?
Nom, apenas um ataque hacker. Foi o que informou as redes de TV e jornais checos, que tais imagens eram falsas, e que o sinal da transmissom fora invadido.
O episódio foi realizado pelos “artistas do Ztohoven,” os quais tenhem o seu website offline devido ao grande número de pessoas acessando.

O domínio ztohoven.com foi registrado poucos dias antes do ataque, e o responsável pelo registro nega qualquer conexom com o grupo de “artistas”.

fungo

Este grupo é bastante famoso na República checa por causa de outras acções. Nesta ocasiom em específico, até realizarom umha descriçom do grupo no myspace, onde escreverom:

“Nós nom somos terroristas ou um grupo político e o nosso objetivo nom é amedrentar a sociedade, ou manipulá-los, como vemos diariamente no mundo real e na mídia. Onde intenções políticas, ou de marketing, companhias nacionais e multinacionais, tentam manipular as pessoas sem que eles percebam, colocando produtos prontos dentro da mente da populaçom. Nós achamos que umha pequena violaçom do sistema pode ser umha soluçom para sacudir as pessoas, e que as ideias independentes nunca afectarom á democracia de umha naçom.
Mais do que isto, o grupo Ztohoven violou umha área em Praga, capital da República checa, e reclamou os espaços comerciais da mídia.
E no dia 17 o grupo atacou este espaço, o espaço da televisom. Invadiu, e mostrou como nom pode ser confiável. Chamou a atenção para o “mundo da mídia” e a sua relaçom com o mundo real. Tudo que passa na TV é verdadeiro, é real? Tudo que a mídia diz é verdade?
Esta é a ideia que o nosso projecto tenta levar. Nós acreditamos num espaço livre para o público, as emissoras legais deveriam levar esta mensagem, e esperamos que nossas atitudes ajam como um convite para que a mídia mostre a verdade.
Obrigado pela mídia livre, e os espaços livres para a sociedade.”

O porta-voz do grupo, Zdenek Dostal, declarou que tem conhecimento das conseqüências legais de seus atos, e estam aguardando isto. Pediu desculpa a todos aqueles que acharam que iriam morrer.
As redes de TV checa anunciarom que a policia já começou as investigações sobre quais técnicas foram usadas para realizar o ataque.
Até agora sabem que o grupo invadiu a transmissom numha empresa terceirizada da TV checa. Os detalhes de como o ataque foi efectuado ainda nom forom divulgados, mas parece que as “câmeras nom estam seguras”. Engraçado?
Nom acho, estas atitudes mostraram como o ser humano é vulnerável e que acredita naquilo que vê. E este ataque ainda demonstrou, como um sinal de transmissom seqüestrado pode transmitir qualquer cousa que o hacker quiser. Agora apenas imagina o que poderia ter acontecido se estas imagens foram transmitidas no Oriente Médio.

[gv data=”MzaN2x8qXcM” width=”425″ height=”350″][/gv]

-

Comments are closed.