Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

June 28th, 2007 at 3:11 pm

Microsoft.co.uk invadida

 Talvez seja pela dificuldade, talvez pela fama que a invasom poda trazer, as grandes empresas sempre som os alvos preferidos dos defacers. Desta vez a vítima foi o site da Microsoft no Reino Unido.

O defacer conhecido como rEmOtEr, da Arábia Saudita, achou umha falha de SQL Injection numha página do calendário de eventos da companhia e enviou um query contendo informações dum arquivo CSS malicioso onde continha os dados que som exibidos na página do site.

O defacer no dia 26 do mês passado e no dia 2 de Fevereiro invadiu os sites do MSN na Coréia e na Itália, também utilizando falhas de SQL na programaçom das páginas dos respectivos sites…

A invasom que foi notificada às 2:53 (horário da Estônia) do dia 26 nom é mais visualizada no site da Microsoft (http://www.microsoft.co.uk/events/net/eventdetail.aspx?eventid=8399) mas se olharmos o código fonte da página veremos que o endereço do arquivo link href=http://h.1asphost.com/remoter/css.css continua no site e apenas nom está mais sendo carregado. Está é a terceira vez que este servidor foi comprometido por ataques dos defacers que já atacaram 39 sites da Microsoft desde Janeiro de 2000.
Segue a lista das invasões contra o site da Microsoft no Reino Unido:

2001/05/04 Prime Suspectz www.microsoft.co.uk
2005/07/06 Apocalypse www.microsoft.co.uk
2007/06/27 rEmOtEr www.microsoft.co.uk

Abaixo segue a imagem que era possível ver no site da Microsoft.

microsoft_hacked

-
3
  • xurxocimadevila
    10:51 pm on June 28th, 2007 1

    Non entendo muito diso, mas penso que e melhor que ataquem a microsoft que a nos, eu ja tivem que lidiar mais dumha vez cum viruses e ataques… a imagem podia verse antes ou despois do ataque?

  • choutos
    9:24 am on June 29th, 2007 2

    A imagem é depois, é o que se conhece como “deface”, mudar umha web para ponher o que quiser.

    Está claro que melhor atacar um gigante como Micro$oft, eles tenhem dinheiro e recursos para se recuperar, nom me dam pena nengumha. Um ataque assi a umha entidade pequena pode acabar com ela, mira o caso da RadioGaliza… 🙁

  • Xurxocimadevila
    11:30 am on June 29th, 2007 3

    E a contraposta do tema… as veces aledamonos de que caian os xigantes pero as veces fodenos a caída dos pequenos.. e significativo, a vida é un revolto de setas alucinoxenas.
    Un saúdo!