Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

December 19th, 2008 at 11:02 pm

Galeon: Um alivio para o meu pc

Por fim podo ver os vídeos do youtube sem ir a golpes, e até podo abrir outras aplicações! 😛

O meu pc [frodo] é um Duron 1300 Mhz com 384 MB de RAM correndo umha debian etch e con Gnome como área de trabalho. Até agora utilizava Iceweasel (o firefox de debian) e nom tinha queixa, mas com umha máquina tam pouco potente era algo pesado.

Para substituir ao firefox havia 3 possíveis candidatos: Kazehakase, Epiphany e o próprio Galeon; os três utilizan o motor gecko, que é o mesmo do firefox.

O Kazehakase é umha espécie de Firefox light, muito recomendável e com bom desempenho. Mas descartei-no por nom ter umha integraçom tam boa no Gnome como os outros dous; isso si, instalei-no noutro pc com Xfce.

O Epiphany é o navegador “oficial” de Gnome, muito simples e fai bem o seu trabalho. Recomendável para quem quere algo simples e que funcione.

E a escolha foi o Galeon por dous motivos: tem opções mais avançadas do que o Epiphany e tem menos dependências (pelo que há que instalar menos pacotes).

Resumindo, se estás a buscar um navegador leve e es usuário de Gnome tanto o Epiphany como o Galeon som boas escolhas, se utilizas outros gestores de janelas instala Kazehakase.

Para equipos ainda mais antigos há outras opções como o Dillo ou o Hv3, que tenho ganhas de provar.

-

Comments are closed.