Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

March 2nd, 2011 at 10:04 am

Cámbios, cámbios, cámbios…

Tempo de mudanças, deixamos atrás o pequeno estudo onde morávamos para mover-nos a outro sítio com algo mais de espaço, anteontem acabamos de levar todas as nossas cousas. É umha sensaçom esquisita a  de deixar umha casa, à fim de contas é o teu fogar por um tempo, mas é verdade nunca cheguei a me sentir cómodo nesta última, pouco espaço e muitas cousas. De seguro na próxima será melhor, se é que me da tempo.

Digo se me da tempo porque se calhar tocará deslocar-me a outra cidade, no meu actual trabalho há possibilidades de mobilidade e no meu caso seria quase seguro Alemanha, que é onde tenhem umha maior infraestrutura de sistemas, mas isto seria a meio prazo, nom imediato. Outra opçom é Irlanda (mais umha vez), fizem umha entrevista telefónica e estou pendente da chamada do sucesso, mas nom estou seguro de que seja o que estou a buscar em quanto a duração (6 meses no início, como “contractor”) ainda que o salário é muito alto. Bom, enquanto nom me chamem nom me tenho que preocupar :).

De qualquer jeito agora mesmo estou envolto num projecto muito interessante, quiçais dos mais importantes que poda ter na minha vida laboral, e as cousas há que terminá-las e depois, então sim, marchar.

-

Comments are closed.