Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

July 4th, 2011 at 6:49 pm

Samessugas e mini-tiranos

in: Opiniom

Há que ver o distintos que som(os) os seres humanos os uns dos outros, num momento encontras gente maravilhosa que da e oferece todo aos demais  e ao seguinte os que acham que tem direito ao mesmo por algum tipo de justiça que nom acabo de compreender. O curioso é que estes dous grupos se complementam à perfeiçom, mas nom de maneira justa, é claro.

Nos últimos dias venho sofrendo a dous sub-tipos dos segundos, por um lado o espécime que carece dum sentido total da empatia, nom é quem de se ponher na pele do outro nem que o matem e sempre é ele primeiro e os demais à bailar ao seu som: “É que nom pensas-te em mim!” “Eu nom tenho nada a dizer sobre isto?”. Aliás tudo o que nom lhes convém sempre é feito contra deles.

Pelo outro estam os samessugas, sempre dispostos a aproveitar tudo o que lhes for oferecido e, após disso, a solicitar mais, com o melhor dos sorrisos e apelando a umha camaradagem que nom existiu nem por um intre.

O curioso de tudo isto é que mentres os primeiros vam ficando sós e sem amigos os segundos gozam de popularidade e até reconhecimento.

Para uns e para outros: Ide ao caralho nenos!

-

Comments are closed.