Um galego no Império Pequeno

Além da linha inimiga

July 11th, 2011 at 7:37 pm

Nom nos rendemos

Há umha moreia de dias dizia que este era um ano de preparaçom para deixar atrás a capital pequeno-imperial, naquela altura estava a fazer entrevistas para Google Ireland mas, como era de aguardar, nom passei o filtro. Hoje venho de fazer umha outra entrevista, desta volta para Facebook, como vedes aponto alto ;). Desta vez atopei-me mais cómodo, menos nervoso e mais fluido no meu inglês mas ainda há muito por melhorar se quero ter algumha oportunidade.

Mas o importante é isso, vou melhorando, ao final enganarei-nos para que me fagam um contrato. Todo é ser constante, perseverante, ir buscando oportunidades e preparando-me para as que vaiam saindo, porque sair saem. O meu maior inimigo, por nom dizer o único, é a procrastinaçom, se supero isto está tudo feito :).

Aos primeiros tinha pânico às entrevistas, o meu inglês esta mui longe de ser bom e era muito pior há um ano, mas aos poucos vai-se perdendo o medo; o pior que pode passar é nom ser selecionado, exatamente igual que se nom fazemos a entrevista, mas com elas ganhas prática, soltura e conheces que tipo de perguntas fazem. A cousa é ir provando até que o consegues, o que vem sendo o clássico método”ensaio-erro”.

-

Comments are closed.